Мектепке дейінгі ұйымдар

Компьютермен тапсыратын кезде
осы батырманы басыңыз толық экранда тапсырасыз

1 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі

2 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Дидактика терминін қолданысқа алғаш енгізген

3 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Адамның қандай да бір қабілеттер арқылы ерекше тұлға ретінде көрсететін жоғарғы дамуының деңгейі

4 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Мақсатқа жету-.........қажеттілік (-гі).

5 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Жеткіншек жастағы танымдық әрекеттің бағытталуы

6 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Өзін-өзі анықтау қажеттілігі қай кезеңде пайда болады

7 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Ойын іс-әрекетінің психологиялық ерекшелігі

8 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Білімін,іскерліктерін,өз тәжірибелерін ойын әрекетінде қолданады

9 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Елордамыз Астананың көрікті жерлері туралы ұғым

10 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Балалар дайын бейнелерді, өзіне жақсы таныс оқиғаларды бірлескен режиссерлік ойындарда қолдану

11 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

1-ші кіші топтағы табиғат бұрышындағы еңбек:

12 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Хохлома өрнектері мүсіндеу мазмұны:

13 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Балалардың арасындағы сөйлеу қатынасын дамытудағы әдіс..

14 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Балалардың моторикасын белсендіруге қолайлы уақыт:

15 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Балалар негізгі қимылдарды орындау кезінде шығармашылық тәсілге жүгінеді

16 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Режиссерлік ойынға үйрету басталады

17 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Кітапта иллюстрацияларды қарау басталады.

18 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Қыз 6 жаста. Үш жасына бастап хореографиялық үйірмеге, 5 жастан бастап – вокалды және театр студиясына қатысады. Сахнада жиі өнер көрсетеді, түрлі байқауларға қатысады. Ойын барысында келесі қойылым алдында ол өз құрдастарын басқаруға тырысады. «Мен сізді жақсы білемін, мен бірнеше рет сахнада өнер көрсеткенмін, бірақ сіз болмадыңыз. Сондықтан мен түлкінің ролін ойнаймын». Қыздар оған бағынбауға тырысып, мұғалімнен көмек сұрайды. Қыз хорерографиялық үйірмеге қатысады.

19 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

І кіші топтағы қағазбен жұмыс тәсілдері

20 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Метасана терминін кім енгізді?

21 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Ұстаздың кәсіби педагогикалық мәдениеті

22 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Педагогиканы оқытудағы практикалық әдістер тобына жатады

23 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Педагогиканың ғылым ретіндегі қызметі

24 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да тапсырманы орындай алмауы (дж.Флейвелл)

25 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Ғылыми-танымдық іс-әрекет амалдары, формалары, тәсілдері

26 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Сұрақ қою

27 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын сынақтан өткізу сұрақ қою мысалы?

28 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Дарынды және талантты балалардын анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама

29 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Зерттеушілік әңгімеге тән белгілер

30 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушылардың білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы

31 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Курс тарауы аяқталғаннан кейін окушылардын өз бетімен орындайтын лабораториялык жұмысынын кешендіс

32 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Сабақта оқушыларды суреттер, естелік жазбалары сияқты дәлелдерді жинақтау және топтастыруға тартқанда сын тұрғысынан ойлаудың дамитын дағдысы

33 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі

34 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі

35 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқытудың, білім берудің және дамудың өзара байланысы

36 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Қазіргі сабаққа қойылатын дидактикалық талаптар

37 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді

38 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түрі

39 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Жұмыстың белгілі бір кезеңінде неге дәл осылай жасағанын рефлексиялаушы практиктін түсінуіне көмектесетін үдеріс

40 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Құрылымдалған ортадағы окушылардың бiлiм алу процесi ретінде тәжiрибелiк коғамдастыктарга қатысуды зерттеген гылыми багыт

41 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Баламалы шарттардын жане ic-арекет жоспарларының болжамды шынайы осерлерiн керсету ушiн колданылатын әдic

42 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Педагогикалық консилиум әдісі

43 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқуды даралаудағы шешуші критерий

44 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Барлық оқушылардың оқу ептілігі және білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы

45 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Окушыны толығырақ жауап беруге итермелеп, өткен материалды ойға салу кезінде қолданылатын сұрақ қою тәсілі

46 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

«Жабық» сұрақтардың балама атауы

47 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Пән мен шынайы өмір арасындағы байланыстарды анықтауға ықпал ететін оқу

48 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Жаттап алынған білімді анықтауға арналған сұрақ

49 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Балаларды тәрбиелеу және оқыту деңгейін бақылау баланың жасына сәйкес баланың жетістіктеріне  негізінде жүзеге асырылады

50 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Бала белгілі бір білім қорына ие және өзінің әрекетін түсінеді

Your score is