Мектепке дейінгі ұйымдар

Компьютермен тапсыратын кезде
осы батырманы басыңыз толық экранда тапсырасыз

1 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Оқу пәндерінің тізімін көрсететін және оларды оқу жылына,аптаға есептепғжылдық сағат санын анықтайтын құжат

2 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Психодиагностикалық әдістердің негізгі топтасқан түрлері

3 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Өзін-өзі анықтау қажеттілігі қай кезеңде пайда болады

4 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Психологиялық білім алуға ересектерді яғни тәрбиешілерді, мұғалімдерді, ата-аналарды және балаларды араластыру дегенді білдіретін ұғымды көрсетіңіз

5 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Баланың әлеуметтік ортасын, яғни баланың психофизикалық және эмоционалдық жүктемесін тұрақтау және реттеу, психогигиена және психологиялық алдын алу, педагогикалық этика бойынша жұмыстар, емдеу және сауықтыру ісшаралары, жүзу, балалардың жақсы тамақтануы бойынша арнайы сабақтарды ұйымдастыруды тұрақтайтын жалпы педагогикалық тәртіптің іс-шараларын

6 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Мемлекеттік рәміздермен таныстыру

7 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Білімін,іскерліктерін,өз тәжірибелерін ойын әрекетінде қолданады

8 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Сөйлеу тілінің қалыптасуы

9 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Туған елінің, қазақ халқының тарихын

10 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Интонациялық компоненттер

11 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Ақыл-ойдың дамуы

12 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Мемлекеттік рәміздер

13 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Мектепке дейінгі жастағы балалардың ісәрекет түрлері

14 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Өз-өзіне қызмет жасау тәртібі:

15 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Балабақшада алғаш шаңғыны қолдану

16 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Баланың түбекке сұрана білу дағдыларын қалыптастыру:

17 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Ортаңғы топтағы спорттық іс-шаралар

18 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Балалар негізгі қимылдарды орындау кезінде шығармашылық тәсілге жүгінеді

19 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Айгүдің бақшаға бірінші келуі.Айгүл балабақшаға екі күн ғана келді.Тамақтануға отырған кезде Айгүл тек қана кампотты ішетінінайтты.Тәрбиеші онымен келісті, бірақ қыз өзі алып келген қуыршағын тамақтандыруды ұсынады. «Қуыршағым кеспе ішпейді.Ол да кампотты жақсы көреді деді.

20 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Сенсорлық мәдениет түсінігін мектепке дейінгі педагогикаға енгізген тұлға

21 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да тапсырманы орындай алмауы (дж.Флейвелл)

22 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Барлық оқушылардың оқу ептілігі және білім , дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы

23 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Мұғалімнің кәсіби педагогикалық мәдениеті

24 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын түрткі болу сұрақ қою мысалы

25 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Блум таксономиясы бойынша оқушыны сыни ойлауға жетелейтін сұрақ саны

26 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Ұжым тәрбие субьектісі ретінде

27 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Шығармашылық ізденістің басы, сабақты әсерлі өткізудің құралы

28 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Тәрбие әдісі

 

29 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен «ұсыну және сұхбаттасу» аспектілері арасындағы сәйкестік

30 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, сондай-ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі

31 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін тәсіл түрі

32 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Педагогикалық әдеп

33 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеттерінің жоспарлы болуына әсер ететін принцип

34 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқыту әдістемесінің бөлімдері

35 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Құрылымдалған ортадағы окушылардың бiлiм алу процесi ретінде тәжiрибелiк коғамдастыктарга қатысуды зерттеген гылыми багыт

36 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді

37 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушылардың пәнді терен тусiну кабiлетiн дамыту арқылы алған бiлiмдерiн сыныптан тыс жерде тиiмдi пайдалана бiлуiн камтамасыз ететiн окыту

38 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Білім алушыларды бірнеше топқа бөліп, күрделі, көлемі үлкен мәтінді терең түсінуге мүмкіндік тудыратын интерактивті оқыту әдісі

39 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Педагогикалық процестің компоненттері

40 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ

41 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

«Көпіршелер тұрғызу» метафорасы бойынша оқушының дамуындағы ересек адамның рөлі

42 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Талдау, жинақтау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ

43 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Қоршаған ортаны сақтауға тәрбиелеу

44 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Дамыта оқыту

45 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Балаға мүмкіндігіне, қабілетіне, шамасына сәйкес берілетін тапсырма түрі

46 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелейтін қарапайым сұрақ

47 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

бөбек жасы

48 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Денсаулық" білім беру саласындағы ұйымдастырылған оқу қызметі

49 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

"Таным" білім беру саласының ұйымдастырылған оқу қызметі

50 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Бала өзінің білетіні мен қолынан келетінін қолданады, білім, білік, дағдыларды дербес және шығармашылықпен қолданады

Your score is