Мектепке дейінгі ұйымдар
1 / 50
Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология
Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі
2 / 50
Дидактика терминін қолданысқа алғаш енгізген
3 / 50
Адамның қандай да бір қабілеттер арқылы ерекше тұлға ретінде көрсететін жоғарғы дамуының деңгейі
4 / 50
Мақсатқа жету-.........қажеттілік (-гі).
5 / 50
Жеткіншек жастағы танымдық әрекеттің бағытталуы
6 / 50
Өзін-өзі анықтау қажеттілігі қай кезеңде пайда болады
7 / 50
Ойын іс-әрекетінің психологиялық ерекшелігі
8 / 50
Білімін,іскерліктерін,өз тәжірибелерін ойын әрекетінде қолданады
9 / 50
Елордамыз Астананың көрікті жерлері туралы ұғым
10 / 50
Балалар дайын бейнелерді, өзіне жақсы таныс оқиғаларды бірлескен режиссерлік ойындарда қолдану
11 / 50
1-ші кіші топтағы табиғат бұрышындағы еңбек:
12 / 50
Хохлома өрнектері мүсіндеу мазмұны:
13 / 50
Балалардың арасындағы сөйлеу қатынасын дамытудағы әдіс..
14 / 50
Балалардың моторикасын белсендіруге қолайлы уақыт:
15 / 50
Балалар негізгі қимылдарды орындау кезінде шығармашылық тәсілге жүгінеді
16 / 50
Режиссерлік ойынға үйрету басталады
17 / 50
Кітапта иллюстрацияларды қарау басталады.
18 / 50
Қыз 6 жаста. Үш жасына бастап хореографиялық үйірмеге, 5 жастан бастап – вокалды және театр студиясына қатысады. Сахнада жиі өнер көрсетеді, түрлі байқауларға қатысады. Ойын барысында келесі қойылым алдында ол өз құрдастарын басқаруға тырысады. «Мен сізді жақсы білемін, мен бірнеше рет сахнада өнер көрсеткенмін, бірақ сіз болмадыңыз. Сондықтан мен түлкінің ролін ойнаймын». Қыздар оған бағынбауға тырысып, мұғалімнен көмек сұрайды. Қыз хорерографиялық үйірмеге қатысады.
19 / 50
І кіші топтағы қағазбен жұмыс тәсілдері
20 / 50
Метасана терминін кім енгізді?
21 / 50
Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі
22 / 50
23 / 50
24 / 50
Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да тапсырманы орындай алмауы (дж.Флейвелл)
25 / 50
26 / 50
Сұрақ қою
27 / 50
Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын сынақтан өткізу сұрақ қою мысалы?
28 / 50
Дарынды және талантты балалардын анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама
29 / 50
Зерттеушілік әңгімеге тән белгілер
30 / 50
Оқушылардың білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы
31 / 50
Курс тарауы аяқталғаннан кейін окушылардын өз бетімен орындайтын лабораториялык жұмысынын кешендіс
32 / 50
Сабақта оқушыларды суреттер, естелік жазбалары сияқты дәлелдерді жинақтау және топтастыруға тартқанда сын тұрғысынан ойлаудың дамитын дағдысы
33 / 50
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі
34 / 50
35 / 50
Оқытудың, білім берудің және дамудың өзара байланысы
36 / 50
Қазіргі сабаққа қойылатын дидактикалық талаптар
37 / 50
Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді
38 / 50
Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түрі
39 / 50
Жұмыстың белгілі бір кезеңінде неге дәл осылай жасағанын рефлексиялаушы практиктін түсінуіне көмектесетін үдеріс
40 / 50
Құрылымдалған ортадағы окушылардың бiлiм алу процесi ретінде тәжiрибелiк коғамдастыктарга қатысуды зерттеген гылыми багыт
41 / 50
Баламалы шарттардын жане ic-арекет жоспарларының болжамды шынайы осерлерiн керсету ушiн колданылатын әдic
42 / 50
Педагогикалық консилиум әдісі
43 / 50
Оқуды даралаудағы шешуші критерий
44 / 50
Барлық оқушылардың оқу ептілігі және білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы
45 / 50
Окушыны толығырақ жауап беруге итермелеп, өткен материалды ойға салу кезінде қолданылатын сұрақ қою тәсілі
46 / 50
«Жабық» сұрақтардың балама атауы
47 / 50
Пән мен шынайы өмір арасындағы байланыстарды анықтауға ықпал ететін оқу
48 / 50
Жаттап алынған білімді анықтауға арналған сұрақ
49 / 50
Балаларды тәрбиелеу және оқыту деңгейін бақылау баланың жасына сәйкес баланың жетістіктеріне негізінде жүзеге асырылады
50 / 50
Бала белгілі бір білім қорына ие және өзінің әрекетін түсінеді
Your score is