Мектепке дейінгі ұйымдар
1 / 50
Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология
Оқу пәндерінің тізімін көрсететін және оларды оқу жылына,аптаға есептепғжылдық сағат санын анықтайтын құжат
2 / 50
Психодиагностикалық әдістердің негізгі топтасқан түрлері
3 / 50
Өзін-өзі анықтау қажеттілігі қай кезеңде пайда болады
4 / 50
Психологиялық білім алуға ересектерді яғни тәрбиешілерді, мұғалімдерді, ата-аналарды және балаларды араластыру дегенді білдіретін ұғымды көрсетіңіз
5 / 50
Баланың әлеуметтік ортасын, яғни баланың психофизикалық және эмоционалдық жүктемесін тұрақтау және реттеу, психогигиена және психологиялық алдын алу, педагогикалық этика бойынша жұмыстар, емдеу және сауықтыру ісшаралары, жүзу, балалардың жақсы тамақтануы бойынша арнайы сабақтарды ұйымдастыруды тұрақтайтын жалпы педагогикалық тәртіптің іс-шараларын
6 / 50
Мемлекеттік рәміздермен таныстыру
7 / 50
Білімін,іскерліктерін,өз тәжірибелерін ойын әрекетінде қолданады
8 / 50
Сөйлеу тілінің қалыптасуы
9 / 50
Туған елінің, қазақ халқының тарихын
10 / 50
Интонациялық компоненттер
11 / 50
Ақыл-ойдың дамуы
12 / 50
Мемлекеттік рәміздер
13 / 50
Мектепке дейінгі жастағы балалардың ісәрекет түрлері
14 / 50
Өз-өзіне қызмет жасау тәртібі:
15 / 50
Балабақшада алғаш шаңғыны қолдану
16 / 50
Баланың түбекке сұрана білу дағдыларын қалыптастыру:
17 / 50
Ортаңғы топтағы спорттық іс-шаралар
18 / 50
Балалар негізгі қимылдарды орындау кезінде шығармашылық тәсілге жүгінеді
19 / 50
Айгүдің бақшаға бірінші келуі.Айгүл балабақшаға екі күн ғана келді.Тамақтануға отырған кезде Айгүл тек қана кампотты ішетінінайтты.Тәрбиеші онымен келісті, бірақ қыз өзі алып келген қуыршағын тамақтандыруды ұсынады. «Қуыршағым кеспе ішпейді.Ол да кампотты жақсы көреді деді.
20 / 50
Сенсорлық мәдениет түсінігін мектепке дейінгі педагогикаға енгізген тұлға
21 / 50
Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі
Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да тапсырманы орындай алмауы (дж.Флейвелл)
22 / 50
Барлық оқушылардың оқу ептілігі және білім , дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы
23 / 50
Мұғалімнің кәсіби педагогикалық мәдениеті
24 / 50
Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын түрткі болу сұрақ қою мысалы
25 / 50
Блум таксономиясы бойынша оқушыны сыни ойлауға жетелейтін сұрақ саны
26 / 50
Ұжым тәрбие субьектісі ретінде
27 / 50
Шығармашылық ізденістің басы, сабақты әсерлі өткізудің құралы
28 / 50
Тәрбие әдісі
29 / 50
Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен «ұсыну және сұхбаттасу» аспектілері арасындағы сәйкестік
30 / 50
Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, сондай-ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі
31 / 50
Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін тәсіл түрі
32 / 50
Педагогикалық әдеп
33 / 50
Мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеттерінің жоспарлы болуына әсер ететін принцип
34 / 50
Оқыту әдістемесінің бөлімдері
35 / 50
Құрылымдалған ортадағы окушылардың бiлiм алу процесi ретінде тәжiрибелiк коғамдастыктарга қатысуды зерттеген гылыми багыт
36 / 50
Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді
37 / 50
Оқушылардың пәнді терен тусiну кабiлетiн дамыту арқылы алған бiлiмдерiн сыныптан тыс жерде тиiмдi пайдалана бiлуiн камтамасыз ететiн окыту
38 / 50
Білім алушыларды бірнеше топқа бөліп, күрделі, көлемі үлкен мәтінді терең түсінуге мүмкіндік тудыратын интерактивті оқыту әдісі
39 / 50
Педагогикалық процестің компоненттері
40 / 50
Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ
41 / 50
«Көпіршелер тұрғызу» метафорасы бойынша оқушының дамуындағы ересек адамның рөлі
42 / 50
Талдау, жинақтау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ
43 / 50
Қоршаған ортаны сақтауға тәрбиелеу
44 / 50
Дамыта оқыту
45 / 50
Балаға мүмкіндігіне, қабілетіне, шамасына сәйкес берілетін тапсырма түрі
46 / 50
Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелейтін қарапайым сұрақ
47 / 50
бөбек жасы
48 / 50
Денсаулық" білім беру саласындағы ұйымдастырылған оқу қызметі
49 / 50
"Таным" білім беру саласының ұйымдастырылған оқу қызметі
50 / 50
Бала өзінің білетіні мен қолынан келетінін қолданады, білім, білік, дағдыларды дербес және шығармашылықпен қолданады
Your score is