Мектепке дейінгі ұйымдар

Компьютермен тапсыратын кезде
осы батырманы басыңыз толық экранда тапсырасыз

1 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Мінез-құлық мәдениетін тәрбиелеудің бірінші кезеңі

2 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Дидактика терминін қолданысқа алғаш енгізген

3 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Ұжымның мүмкінділігін қамтамасыз ету және басқару қабілет түрі

4 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Адам қабілеттерінің жоғарғы деңгейде дамуы

5 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Қабілеттер ажыратылады

6 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Жас жеткіншектерге нашақорлық пен құқық бүзушылықты болдырмау мақсатында жүргізілетін іс шара барысында қандай көмек көрсету керек

7 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Баланың әлеуметтік ортасын, яғни баланың психофизикалық және эмоционалдық жүктемесін тұрақтау және реттеу, психогигиена және психологиялық алдын алу, педагогикалық этика бойынша жұмыстар, емдеу және сауықтыру ісшаралары, жүзу, балалардың жақсы тамақтануы бойынша арнайы сабақтарды ұйымдастыруды тұрақтайтын жалпы педагогикалық тәртіптің іс-шараларын

8 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Тақпақ, өлеңдерді жатқа, мәнерлеп айту

9 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Балалар әдебиетінен таныс көркем шығармалар бойынша көріністерді сахналауға қажетті құралдар

10 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Балаларды еңбек әрекетіне қатыстыру:

11 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Кеңістікі бағдарлаудың алғашқы дағдылары

12 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Денсаулық сақтау бұрышы дамытушы орта

13 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

1-ші кіші топтағы табиғат бұрышындағы еңбек:

14 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

3 жастан бастап 5 жасқа дейінгі балалардың қарапайым математикалық ұғымдарды меңгеруі

15 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

5 жастан 6 жасқа дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеуінің дамуы

16 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Қарапайым математикалық түсініктердің негізгі мақсаты

17 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Қимылдардың үйлесімділігін дамыту

18 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Егер бала ерте жастан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алу қабілетін танытса онда оны ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады

19 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Режиссерлік ойынға үйрету басталады

20 / 50

Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология

Зерттеуіне сәйкес, кумулятивтік әңгіменің сипаттамасы қатысушылар өзгелер ұсынған кез келген идеяны төзімділікпен тыңдайды

21 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын сынақтан өткізуге қойылатын сұрақ түрі

22 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Сапалы оқыту жайлы қорытынды қалыптастыруда екі тәсіл қолданылады. Оқыту сапасын анықтау тәсілі

23 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушының оқудағы шынайы жетісігінің көрсеткіші

24 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Педагогиканы оқыту әдістемесінің зерттеу нысаны

25 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Белгілі бір қасиеттерді қалыптастыру мақсатымен тәрбиеленушінің сезіміне,мінез-құлқынаықпал ету амалдары

26 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың  алған ақпаратты 30 % есте сақтауы үшін

27 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Шығармашылық ізденістің басы, сабақты әсерлі өткізудің құралы

28 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Елестету, салыстыру, тусіндіру және дәйек келтіру, мақұлдау кезеңдерін қамтитын тәсіл

29 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану

30 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым

31 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеттерінің жоспарлы болуына әсер ететін принцип

32 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түрі

33 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқытудағы карым-қатынасты бірсарындылықтан арылтып, оқушының білім алуын алға жылжытатын белсенді әрекет

34 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін тәсіл түрі

35 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушылар әлемді түсіну үшін модельдерді игеріп, құрылымы бар ортаға қатысады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі

36 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Блум таксономиясы бойынша оқушыны сыни ойлауға жетелейтін сұрақ саны

37 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау қажеттігі

38 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Мұғалімнің кәсіби педагогикалық мәдениеті

39 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері

40 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқыту үдерісінің мәні

41 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушылардың пәнді терен тусiну кабiлетiн дамыту арқылы алған бiлiмдерiн сыныптан тыс жерде тиiмдi пайдалана бiлуiн камтамасыз ететiн окыту

42 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Балаға шамасына, мүмкіндігіне, қабілетіне сәйкес берілетін тапсырма түрі

43 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Алдымен алғашкы жауабын алу үшін және оқушының жауабын түзетуге көмектесетін сұрақ түрі

44 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының кабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы (Дж.Флейвелл)

45 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Оқытудың, білім берудің және дамудың өзара байланысы

46 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

«Ұлы дидактика» еңбегінің авторы

47 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Озат тәжірибенің ең жоғары деңгейі

48 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Талдау, жинақтау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ

49 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

Сөйлеу техникасын меңгеру

50 / 50

Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі

«Көмектесе алатындар бар ма?» түрінде қойылатын сұрақтың түрі

Your score is