Мектепке дейінгі ұйымдар
1 / 50
Category: Мектепке дейінгі педагогика және психология
Мінез-құлық мәдениетін тәрбиелеудің бірінші кезеңі
2 / 50
Дидактика терминін қолданысқа алғаш енгізген
3 / 50
Ұжымның мүмкінділігін қамтамасыз ету және басқару қабілет түрі
4 / 50
Адам қабілеттерінің жоғарғы деңгейде дамуы
5 / 50
Қабілеттер ажыратылады
6 / 50
Жас жеткіншектерге нашақорлық пен құқық бүзушылықты болдырмау мақсатында жүргізілетін іс шара барысында қандай көмек көрсету керек
7 / 50
Баланың әлеуметтік ортасын, яғни баланың психофизикалық және эмоционалдық жүктемесін тұрақтау және реттеу, психогигиена және психологиялық алдын алу, педагогикалық этика бойынша жұмыстар, емдеу және сауықтыру ісшаралары, жүзу, балалардың жақсы тамақтануы бойынша арнайы сабақтарды ұйымдастыруды тұрақтайтын жалпы педагогикалық тәртіптің іс-шараларын
8 / 50
Тақпақ, өлеңдерді жатқа, мәнерлеп айту
9 / 50
Балалар әдебиетінен таныс көркем шығармалар бойынша көріністерді сахналауға қажетті құралдар
10 / 50
Балаларды еңбек әрекетіне қатыстыру:
11 / 50
Кеңістікі бағдарлаудың алғашқы дағдылары
12 / 50
Денсаулық сақтау бұрышы дамытушы орта
13 / 50
1-ші кіші топтағы табиғат бұрышындағы еңбек:
14 / 50
3 жастан бастап 5 жасқа дейінгі балалардың қарапайым математикалық ұғымдарды меңгеруі
15 / 50
5 жастан 6 жасқа дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеуінің дамуы
16 / 50
Қарапайым математикалық түсініктердің негізгі мақсаты
17 / 50
Қимылдардың үйлесімділігін дамыту
18 / 50
Егер бала ерте жастан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алу қабілетін танытса онда оны ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады
19 / 50
Режиссерлік ойынға үйрету басталады
20 / 50
Зерттеуіне сәйкес, кумулятивтік әңгіменің сипаттамасы қатысушылар өзгелер ұсынған кез келген идеяны төзімділікпен тыңдайды
21 / 50
Category: Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі
Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын сынақтан өткізуге қойылатын сұрақ түрі
22 / 50
Сапалы оқыту жайлы қорытынды қалыптастыруда екі тәсіл қолданылады. Оқыту сапасын анықтау тәсілі
23 / 50
Оқушының оқудағы шынайы жетісігінің көрсеткіші
24 / 50
25 / 50
26 / 50
Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 30 % есте сақтауы үшін
27 / 50
Шығармашылық ізденістің басы, сабақты әсерлі өткізудің құралы
28 / 50
Елестету, салыстыру, тусіндіру және дәйек келтіру, мақұлдау кезеңдерін қамтитын тәсіл
29 / 50
Қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану
30 / 50
Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым
31 / 50
Мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеттерінің жоспарлы болуына әсер ететін принцип
32 / 50
Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түрі
33 / 50
Оқытудағы карым-қатынасты бірсарындылықтан арылтып, оқушының білім алуын алға жылжытатын белсенді әрекет
34 / 50
Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін тәсіл түрі
35 / 50
Оқушылар әлемді түсіну үшін модельдерді игеріп, құрылымы бар ортаға қатысады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі
36 / 50
Блум таксономиясы бойынша оқушыны сыни ойлауға жетелейтін сұрақ саны
37 / 50
Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау қажеттігі
38 / 50
Мұғалімнің кәсіби педагогикалық мәдениеті
39 / 50
Оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері
40 / 50
Оқыту үдерісінің мәні
41 / 50
Оқушылардың пәнді терен тусiну кабiлетiн дамыту арқылы алған бiлiмдерiн сыныптан тыс жерде тиiмдi пайдалана бiлуiн камтамасыз ететiн окыту
42 / 50
Балаға шамасына, мүмкіндігіне, қабілетіне сәйкес берілетін тапсырма түрі
43 / 50
Алдымен алғашкы жауабын алу үшін және оқушының жауабын түзетуге көмектесетін сұрақ түрі
44 / 50
Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының кабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы (Дж.Флейвелл)
45 / 50
Оқытудың, білім берудің және дамудың өзара байланысы
46 / 50
«Ұлы дидактика» еңбегінің авторы
47 / 50
Озат тәжірибенің ең жоғары деңгейі
48 / 50
Талдау, жинақтау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ
49 / 50
Сөйлеу техникасын меңгеру
50 / 50
«Көмектесе алатындар бар ма?» түрінде қойылатын сұрақтың түрі
Your score is